از شهر لوازم خانگی چه می دانیم؟ + ویدیو

ممکن است نام شهر لوازم خانگی به گوش بسیاری از افراد خورده باشد و به این ترتیب، این سوال در ذهن این افراد پیش می آید که اصلا شهر لوازم خانگی چیست و چه کاری انجام می دهد که در پاسخ باید بگوییم یک فروشگاه زنجیره ای لوازم خانگی بوده و به فروش محصولات اکثر برندها مشغول است.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»،  ممکن است نام شهر لوازم خانگی به گوش بسیاری از افراد خورده باشد و به این ترتیب، این سوال در ذهن این افراد پیش می آید که اصلا شهر لوازم خانگی چیست و چه کاری انجام می دهد که در پاسخ باید بگوییم یک فروشگاه زنجیره ای لوازم خانگی بوده و به فروش محصولات اکثر برندها مشغول است.

شنیده ها حاکی از آن است که این فروشگاه متعلق به شهر فرش بوده و در راستای دسترسی راحت مشتریان به انواع برندهای لوازم خانگی و صرفه جویی در هزینه ها راه اندازی شده است.

شهر لوازم خانگی در مسیر مدیا مارکت ؟

شهر لوازم خانگی

پدیده مدیا مارکت و یا فروشگاه زنجیره ای لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی طی سال های گذشته در کشورهایی اروپایی و یا در همسایگی ایران مانند ترکیه باب شده که به دنبال عرضه کالای متنوع و یکسان سازی قیمت ها هستند اما باید دید که شهر لوازم خانگی در مسیر مدیا مارکت قرار دارد؟

به طور کلی می توان گفت که مزیت هایی مانند آزادی انتخاب محصولات به دلیل تنوع بالا، صرفه جویی در هزینه و زمان، امکانات بسیار زیاد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عرضه مستقیم محصولات از تولیدکنندگان، نظارت دائم، ارائه تخفیفات گسترده و شرایط اقساطی دلیل گسترش این فروشگاه‌ها در اکثر شهرهای جهان است اما آنچه که اهمیت بیشتری دارد آن است که فروشگاه هایی مانند شهر لوازم خانگی تا چه اندازه می توانند این اهداف را تحقق بخشند و مزیت های رقابتی نسبت به نمایندگی ها ایجاد کنند.

این فروشگاه مدعی شده که قیمت کالا در این فروشگاه منصفانه بوده و با ارائه شرایط اقساطی در تلاش است که در این اوضاع بازار و گرانی امکان خرید آسان تر را برای مشتریان فراهم سازد. اگر تصور کنیم که این فروشگاه در مسیر درستی قرار گرفته تا حدودی می توان از وفور کالای قاچاق در بازار جلوگیری کرد زیرا یکی از مزیت های این نوع مراکز عرضه مستقیم محصولات از تولیدکنندگان با قیمت واقعی است.

شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی

شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی

در تبلیغات شهر لوازم خانگی بارها بر روی عرضه کالا با قیمت اقتصادی و ارائه شرایط اقساطی تاکید شده که این موضوع می تواند نسبت به سایر فروشگاه ها و نمایندگی ها مزیت رقابتی ایجاد کند. از طرفی در هزینه های حمل و نقل و زمان صرفه جویی می شود.

تاکنون اطلاعاتی در خصوص شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی منتشر نشده و به محض اطلاع رسانی، شرایط خرید اقساطی را در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد اما در تیزر تبلیغاتی این شرکت آمده که در سه کیلومتری شهر فرش قرار دارد.

سخن پایانی

فروشگاه های زنجیره ای با گسترش شهر نشینی و تغییر سبک و سیاق زندگی ایجاد شده اند که به دلیل پوشش اکثر برندها می تواند تا حد زیادی در هزینه و زمان صرفه جویی کنند و حتی کاهش ترافیک را به همراه داشته باشند اما انتظار می رود که این فروشگاه ها در داخل کشور  با الهام از فروشگاه هایی زنجیره ای مانند مدیا مارکت کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب تر در اختیار مشتریان قرار دهند و فضای خرید را برای مشتری دلچسب تر کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=650
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه