از امروز؛

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ ۳ لغایت ۷بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت‌ گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»،  مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ ۳ لغایت ۷بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت‌ گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود.

 احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: فناوری‌های روز، تولید صنایع و محصولات جدید را به دنبال دارند و به تبع آن‌ها خدمات بهتر و گسترده‌تری نیز در اختیار مردم و در جوامع مختلف قرار می‌گیرد.

او افزود: کاهش مصرف انرژی و ارتقا کیفیت، مهم‌ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود و به همت صنعتگران، تولیدکنندگان، عرضه‌ کنندگان و بازرگانان ایرانی صنایع مربوط به لوازم خانگی کشور به حدی از توانایی و کیفیت رسیده است که نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز قادر به رقابت با تولیدکنندگان خارجی است.

خورگامی گفت: برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی فرصت بسیار مناسبی است تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت‌ گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود و فضایی به منظور تبادل اطلاعات، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی، آشنایی با صنایع مرتبط، بازاریابی و تبلیغات و … فراهم شود.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ ۳ لغایت ۷ بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین، او افزود: بیش از ۴۰مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان تولیدات و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در مدت برگزاری از ساعت۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2241
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه