حضور شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران که در حوزه خدمات و تجهـیزات در بخش سیستم‌های تهویه هوای مطبوع صنعتی و خانگی فعال است در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران که در حوزه خدمات و تجهـیزات در بخش سیستم‌های تهویه هوای مطبوع صنعتی و خانگی فعال است در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

مبتکران گلدیران

مبتکران در طول سال‌ها فعالیت محصولات متنوعی را ارائه کرده است که می‌توان به VRF، چیلر، فن‌کویل، داکت اسپلیت، پکیج هوایی یکپارچه، اسپیلیت کاستی چهار طرفه با کمپرسور اینورتر، اسپیلیت ایستاده با کمپرسور اینورتر و هواساز اشاره کرد. همچنین این شرکت پـروژه‌های بسـیار بزرگی از جمله ساختمان‌های عظیم مسکونی، مجتمع‌های مدرن تجاری، هتل‌های بزرگ، بیمارستان‌ها و کارخانه‌های فراوانی را در سراسر کشور تجهیز و راه‌اندازی کرده است.

 اسپیلیت ایستاده با کمپرسور اینورتر

حال مبتکران در این روزهای نمایشگاه قرار است جدیدترین دستاوردهای خود را رونمایی کند. سیستم‌‌های VRF یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان هستند که صنایع مبتکران گلدیران در نظر دارد تا با در اختیار گرفتن خدمات پس از فروش سیستم‌های پیشرفته‌ VRF جی‌پلاس و ال‌جی و سایر برندها، هوای بسیار مطبوع با مصرف کمترین انرژی را برای کاربران ایرانی به ارمغان بیاورد. کاهش هزینه‌های اولیه و اشغال فضای کمتر از دیگر مزیت‌های این سیستم‌ها به‌شمار می رود که برای مشاهده نحوه عملکرد آن‌ها از نزدیک می‌توانید به سراغ غرفه مبتکران در این نمایشگاه بروید.

گلدیران

از طرفی داکت اسپلیت اینورتر جی‌‌پلاس که خط تولیدش در اوایل تابستان سال جاری توسط  شرکت صنایع مبتکران در محل کارخانه کاسپین گلدیران واقع در قزوین افتتاح شد نیز در این نمایشگاه نقش‌آفرینی می‎کند. جالب است بدانید که این شرکت به ارائه کاملترین سبد محصولات تهویه مطبوع، بیشترین طول لوله کشی و دارای گاز مبرد R410A دوستدار محیط زیست، عرضه  اسپیلیت‌های کانالی سقفی اینورتر، صرفه‌جویی انرژی و .. شهرت دارد.

این نمایشگاه از 11 تا 15 بهمن ماه سال 1400 با حضور صاحبان صنایع و فعالین این بخش در شهر اصفهان برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند برای مشاهده جدیدترین محصولات شرکت ها از جمله صنایع مبتکران گلدیران از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=520
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه