فناوری بخار ماشین لباسشویی جی پلاس چیست؟ -ویدیو

شستن لباس‌های حساس و پرکاربرد موضوعی است که برای همه افرادی که دغدغه بهداشت دارند حائز اهمیت است. ممکن است هر برنامه‌ای در ماشین‌لباسشویی شما را به ایده‌آل شسشتشو و ضدعفونی مدنظرتان تا اندازه‌ای نزد‌یک کند؛ اما قابلیت شستشو با بخار در ماشین لباسشویی جی‌پلاس، دقیقا همان ایده‌‌آلی است که به‌دنبالش هستید.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز» و به نقل از « ال کا ایران»، شستن لباس‌های حساس و پرکاربرد موضوعی است که برای همه افرادی که دغدغه بهداشت دارند حائز اهمیت است. ممکن است هر برنامه‌ای در ماشین‌لباسشویی شما را به ایده‌آل شسشتشو و ضدعفونی مدنظرتان تا اندازه‌ای نزد‌یک کند؛ اما قابلیت شستشو با بخار در ماشین لباسشویی جی‌پلاس، دقیقا همان ایده‌‌آلی است که به‌دنبالش هستید.

GWM-L99 وGWM-L88 جی‌پلاس با فناوری شتسشوی بخار

مدل GWM-L99 و GWM-L88 جی‌پلاس با فناوری شستشوی با بخار به‌تازگی به بازار عرضه شده است و برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال شستشوی امن‌تر و پاکیزه‌تر لباس‌ها هستند؛ بسیار مناسب است.

اگرچه ریختن لباس‌ها در دیگ لباسشویی ساده‌ترین کار است اما اگر با لباس‌های چروک و نامنظم بعد از شستشو مواجه شوید؛ تمام لذت شستشو در یک لحظه برای شما تبدیل به یک کابوس می‌شود.

در ادامه از فواید شستشو با بخار بیشتر توضیح می‌دهیم.:

شستشوی کامل و سریع قابلیتی برای همگان

فناوری شستشوی بخار باعث می‌شود الیاف لباس، آب را به طور مؤثرتری جذب کنند و کثیفی و لکه‌های عمیق را از بین ببرند؛ همچنین بخار باعث می‌شود مواد شوینده به سرعت حل شوند و در دمای بالاتر بهتر عمل کنند.

ضدعفونی کردن پارچه و لباس برای گروه‌های حساس

نفوذ عمیق بخار با دمای بالا به بافت پارچه باعث از بین بردن مواد آلرژی‌زا، باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌شود و برای کسانی که به آلرژن‌ها حساس هستند، یا در محیط‌های آلوده رفت‌و‌آمد دارند؛ مناسب است.

از بین بردن چین و چروک لباس‌ها

شست‌وشوی لباس‌ها با ماشین لباسشویی جی‌پلاس شما را از دردسرهای اتوکشی لباس رها می‌کند. ترکیب بخار و آب بکار رفته در این ماشین لباسشویی چین و چروک لباس‌ها را تا حد زیادی از بین می‌برد. پس حالا وقت آن رسیده که پیش از جلسات کاری، دغدغه صرف زمان زیاد برای اتو لباس‌هایتان را نداشته باشید.

قابلیت‌های بالا تنها بخشی از امکاناتی است که ماشین‌لباسشویی جی‌پلاس در اختیار شما قرار می‌دهد؛ در انتخاب هر دستگاهی باید فاکتورهای دیگری را مدنظر داشته باشید.

خدمات پس از فروش، گنجایش یا ظرفیت ماشین، کم سر و صدا بودن، رتبه انرژی، سرعت چرخش موتور، صفحه نمایش و تنوع برنامه‌های شستشو و…  زمانی معنادارتر می‌شود که فناوری شستشوی با بخار نیز به آن اضافه شود.

جمع بندی

حال که فناوری بخار در ماشین‌لباسشویی جی‌پلاس اضافه شده است؛ دغدغه شستشوی پاکیزه و بهداشتی دیگر به کل برطرف شده است. برای شما که شاغل یا خانه‌دار هستید؛ این قابلیت همراه شما در امور روزمره است. برای دریافت مشاوره خرید کافی است به فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس مراجعه کنید و یا سری به فروشگاه‌های حضوری جی‌پلاس بزنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=931
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه