نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی:

مجوز افزایش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی برای سه شرکت صادر شد

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: سه شرکت پاکشوما، گل آسای سرما (دی پوینت) و جی پلاس از ابتدای دی ماه مجوز افزایش 10 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرده و اعمال کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»،  نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: سه شرکت پاکشوما، گل آسای سرما (دی پوینت) و جی پلاس از ابتدای دی ماه مجوز افزایش 10 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرده و اعمال کرده اند.

«محمد حسین اسلامیان» با اعلام این خبر افزود:‌ این روزها بازار لوازم خانگی در رکود کامل است که دلیل اصلی آن ضعیف شدن قدرت خرید مردم است.

وی بیان داشت: امروز لوازم خانگی به اولویت سوم یا چهارم مردم تبدیل شده و افراد جز از سر ناچاری و آن هم اکثرا به صورت اقساطی، به خرید نمی پردازند.

به گزارش اقتصاد 100، این مقام صنفی گفت: قیمت تولید لوازم خانگی در دو ماه گذشته به دلیل نوسان زیاد نرخ ارز (از حدود 28 هزار تومان به بیش از 42 هزار تومان) و تاثیرگذاری بر قیمت مواد اولیه با افزایش همراه شده است، هرچند تا این لحظه هیچ مجوزی برای افزایش قیمت ها صادر نشده است.وی یادآور شد: قطعی برق و گاز صنایع در دو هفته اخیر نیز سبب شده تا عرضه کمتر محصولات را به بازار شاهد باشیم.اسلامیان ادامه داد: سه شرکت پاکشوما، گل آسای سرما (دی پوینت) و جی پلاس از ابتدای دی ماه مجوز افزایش 10 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرده و اعمال کرده اند. این در حالی است که در لوازم صوتی و تصویری افزایش قیمت نداشته ایم.

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2239
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه