نامه جامعه صنعتی لوازم خانگی به قالیباف برای عدم استیضاح وزیر صمت

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، جامعه صنعتی لوازم خانگی ایران در نامه های جداگانه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار عدم استیضاح و ابقای وزیر صمت شدند.

ابوالقاسم شانه‌ساز دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک و محمدرضا شهیدی دبیرانجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری در دو نامه جداگانه به رییس مجلس خواستار عدم استضاح وزیر صمت شدند.

 شانه‌ساز در نامه ای به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با برشمردن سوابق کاری و آشنایی و شناخت لازم فاطمی امین در وزارت صمت تعویض ایشان را زیان و خسران به پیکره صنعتی کشور دانست و تاکید کرد: هرگونه تغییری در وزارت صمت نگرانی ها در صنعت کشور را دربرهه کنونی چندبرابر خواهد کرد.

همچنین محمدرضا شهیدی دبیرانجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری نیز در نامه ای جداگانه به رییس مجلس شورای اسلامی با برشمردن چهار دلیل عمده خواستار عدم استیضاح فاطمی امین شد .

به گزارش اقتصاد 100، وی با بیان اینکه تغییرات مدام که بعضا با تغییرات سایر سطوح میانی همراه می باشد آفت اصلی به پیکره صنعتی کشور خواهد بود ،وی اضافه کرد مدیران منصوبی ایشان به ویژه در لوازم خانگی که دومین صنعت پیشران بعد از خودرو است اکنون به وظایف خود مسلط شده اند و اقدامات کاملا موثر در زمینه صنعت لوازم خانگی برداشته اند ، وی با بیان اینکه مورد استیضاح وزیر صمت بیشتر مربوط به خودرو بوده عنوان کرد مشکلات ساختاری مانند مدیریت دولتی، نیروی مازاد و هزینه های بالای تولید دراین خصوص باید مرتفع گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2360
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه