هر آنچه که باید در مورد لوازم خانگی هاردستون بدانید

هاردستون یکی از برندهای تازه وارد لوازم خانگی ایران است که اگر قصد خرید محصولات آن را دارید یا به دنبال پاسخ لوازم خانگی هاردستون ساخت کجاست هستید، بد نیست کمی در رابطه با این برند بدانید

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»،  هاردستون یکی از برندهای تازه وارد لوازم خانگی ایران است که اگر قصد خرید محصولات آن را دارید یا به دنبال پاسخ لوازم خانگی هاردستون ساخت کجاست هستید، بد نیست کمی در رابطه با این برند بدانید.در حال حاضر مشخص نیست که تولیدات این برند چگونه وارد بازار ایران می شود زیرا در حال حاضر هیچ شرکت خارجی و اروپایی در بازار ایران فعالیت ندارد. اما به نظر می رسد در لیست تولیدکنندگان OEM قرار بگیرد.

هاردستون یک مجموعه بازرگانی است که کارخانه ندارد. این مجموعه از دیگر کارخانه‌ها یا واردکننده‌های کالا، محصولات را خریده و در نهایت با نام برند خود آن‌ها را روانه بازار می‌کند.

هاردستون چه محصولاتی تولید می کند؟

 

هاردستون محصولات متنوعی را روانه بازار می کند و در بخش های لوازم خانگی کوچک و بزرگ و حتی لوازم غیر برقی آشپزخانه فعالیت می کند. آن طور که به نظر می رسد، تولیدات این شرکت تحت لیسانس انگلیس روانه بازار می شوند و البته دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. سایت ال کا ایران با معرفی این برند و محصولات آن تلاش می کند تا مشتری راهنمایی کند، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه کنید.

محصولات غیر برقی هاردستون

سرویس قابلمه، فلاسک، تابه و … در محصولات غیر برقی آشپزخانه قرار می گیرند و قابلمه ها و تابه های هاردستون دارای دسته سیلیکونی مقاوم و نسوز هستند. فلاسک های هاردستون با تنوع رنگی بالا در دو نوع استیل و پلاستیک عرضه می شوند.

لوازم کوچک آشپزخانه هاردستون

هاردستون بیشترین تمرکز خود را بر روی تولید لوازم خانگی و آشپزخانه قرار داده و تنوع این بخش از سایر قسمت ها بالاتر است. قهوه ساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، همزن، گوشت کوب برقی تنها بخشی از این لیست هستند.

لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه

کمتر شرکتی در بازار ایران فعالیت می کند که در دو بخش لوازم خانگی کوچک و بزرگ فعالیت گسترده ای داشته باشد اما هاردستون در دو بخش حضور فعالی دارد. در دسته بندی محصولات بزرگ خانگی هاردستون، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، وسایل گرمایشی و سرمایشی و تلویزیون قرار می گیرد.

محصولات توکار آشپزخانه هاردستون

محصولات توکار آشپزخانه هاردستون به سه دسته کلی اجاق صفحه ای توکار، فر توکار و هودهای توکار تقسیم بندی می شوند.

  • اجاق گاز تو کار: مدل های هاردستون در دو لایه از جنس استیل ضد زنگ و شیشه ای یا سرامیک موجود هستند که از امکانات آن های می توان از سیستم میکرو سوئیچ نسوز، صفحه استیل عمیق و نیمه عمیق، شعله سردکن چدنی + ولوم باکالیت و شبکه چدنی داکتیل مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی نام برد.
  • هود توکار آشپزخانه: هودهای توکار هاردستون با صفحه کنترل لمسی به فروش می رسند و برخی از امکانات آن ها شامل  روشنایی لامپ با تکنولوژی SMD، فیلتر آلومینیومی قابل شستشو، درب مجهز به جک گازی، فن توربو + سنسور دما و 4 سرعت دور می شوند.
  • فرهای توکار: هاردستون چندین مدل فر دارد که از فن های هوای گرم بهره برده و به کمک آن غذا به طور یکنواخت پخته می شوند. مدل های این شرکت دارای درب شیشه ای دو جداره، تنظیم زمان پخت دو حالته، زنگ پایان پخت و دارای دیوار های Self clean هستند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2315
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه