پازوکی:

کارخانجات تولیدکننده بخاری برقی در این ایام، قیمت را افزایش نداده‌اند

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: هیچ یک از کارخانجات تولیدکننده بخاری برقی در این ایام، قیمت را افزایش نداده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران با اشاره به اینکه با توجه به تقاضای خرید بخاری برقی در برخی استان‌های سرد قیمت این جنس کمی افزایش یافته است، گفت: هیچ یک از کارخانجات تولیدکننده بخاری برقی در این ایام، قیمت را افزایش نداده‌اند.

افزایش سرما و بارش‌ها در برخی از شهرها با قطعی گاز همراه شد و همین امر تقاضا برای خرید بخاری‌های برقی را افزایش داد. اما برخی شهروندان از بالا رفتن قیمت بخاری برقی خبر دادند.

اکبر پازوکی درباره این موضوع اظهار داشت: با توجه به مباحث مطرح شده در این مورد، تماسی با چند کارخانه تولید کننده بخاری برقی داشتم که مشخص شد هیچ کارخانه‌های هیچ‌گونه افزایش قیمتی در رابطه با بخاری برقی اعمال نکرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی تهران همچنین اضافه کرد: با توجه به افت فشار گاز، ‌قطعا تقاضای زیادی برای بخاری گازی در روزهای سرد نداشته‌ایم و قیمت این محصول هم تغییری نداشته اما در مورد بخاری برقی افزایش تقاضا و به عبارتی افزایش خرید داشته‌ایم اما قیمت‌ها افزایش نیافته است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با توجه به اینکه سرمای سخت نداشتیم در نتیجه تولیدات بخاری برقی به سختی به فروش می‌رسید افزود: طی روزهای گذشته با توجه به افت فشار گاز و افت دما، تقاضا برای خرید بخاری برقی افزایش یافته است و قطعا این تقاضا در استان‌هایی که افت دمای بیشتری را داشته‌اند، بیشتر بوده است.

پازوکی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تولید بخاری برقی با توجه به تقاضای کم، محدود بوده‌ است، گفت: وقتی تولید کالایی محدود و تقاضا برای آن زیاد باشد قطعا برحسب عرضه و تقاضا، ممکن است قیمت آن افزایش یابد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوزام خانگی تهران در پایان گفت: در رابطه با بخاری برقی نیز ممکن است در استان‌های سرد این اتفاق افتاده باشد اما کارخانجات تولیدکننده بخاری برقی قیمت تولیدات خود را افزایش نداده‌اند و در تهران نیز با توجه به اینکه دمای هوا بسیار سرد نبود و با قطع گاز نیز مواجه نبودیم افزایش قیمت بخاری برقی نداشتیم./فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2231
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه