کشف 129 قلم کالای قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 129 قلم کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر 35 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری«هومچی نیوز»،  سرهنگ علی ولی پور گودرزی  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای  برخورد با عاملان قاچاق کالا و توزیع کالا خارج از شبکه،  مطلع شدند یک دستگاه خودروی کامیونت در حال تخلیه مقادیری کالای خارجی به داخل انبار کالایی در خیابان «ری» می باشد.

او افزود: تیمی از کارآگاهان این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که خودروی کامیونت حامل  تعدادی  کالای خارجی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در تحقیقات بعدی مالک انبار کالا شناسایی شد و در ادامه بررسی ها مشخص شد که در انبار کالا  نیز  تعداد فراوانی کالای قاچاق  موجود است  که به مروز زمان در این انبار دپوی شده است.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: در مجموع در این عملیات پلیسی،  ۳۸ دستگاه یخچال ساید،  ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، ۳۴ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، ۳۲ دستگاه آسیاب برقی، یک دستگاه فر برقی قاچاق فاقد مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان 35 ميليارد ريال اعلام و اضافه کرد: پرونده تکمیلی برای سير مراحل قانوني، به تعزيرات حكومتي ارسال شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=27
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه