رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان:

۷۰ درصد مردم تقاضای خرید اقساطی لوازم خانگی دارند

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان از رکود بازار لوازم خانگی در همدان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد مردم خرید اقساطی لوازم خانگی دارند.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان از رکود بازار لوازم خانگی در همدان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد مردم خرید اقساطی لوازم خانگی دارند.

محمدصادق حمیدی‌مقدم  با اشاره به اینکه رکود بازار به این علت است که فروشندگان به خاطر وضعیت بازار حاضر به فروش اقساطی نیستند، اظهار کرد: مشکلی در عرضه لوازم خانگی وجود ندارد اما قدرت خرید مردم پایین است.

وی با بیان اینکه قدرت خرید مردم پایین آمده است، تصریح کرد: بازار لوازم خانگی هر ساله در اسفندماه دچار رکود می‌شود چراکه مردم به دنبال خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود هستند تا لوازم خانگی!

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان ادامه داد: شرکت‌ها کالا عرضه می‌کنند اما نوع فروش آنها تغییر کرده است به‌طوری که شرکت‌ها فقط فروش نقدی دارند و فروشندگان اجناس خود را از بازار تهیه می‌کنند و مجبور هستند به قیمت روز بفروشند.

حمیدی‌مقدم بیان کرد: فروشنده برای اینکه سرمایه خود را حفظ و بتواند کالای جدید را جایگزین کند، مجبور است به نرخ روز بفروشد چراکه با این افزایش قیمت‌ها سرمایه فروشنده آب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر هم خریدار، فروشنده و حتی تولیدکننده‌ها سردرگم هستند و این نابسامانی‌هایی که به وجود آمده به علت نوسان ارز است./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2303
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه