بلانتون در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تبریز حضور دارد

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»،  نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تبریز ۱۴۰۲ در کنار نمایشگاه های تهران و تبریز از مهمترین رویدادهای صنعت لوازم خانگی کشور است که بلانتون در این نمایشگاه حضور دارد و قرار است جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارد.
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تبریز ۱۴۰۲ در کنار نمایشگاه های تهران و تبریز از مهمترین رویدادهای صنعت لوازم خانگی کشور است که بلانتون در این نمایشگاه حضور دارد و قرار است جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارد.

بلانتون یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که تنوع محصولات بالایی دارد و بعد از حضور پر رنگ در نمایشگاه لوازم خانگی تهران، این بار قصد دارد محصولات خود را در شهر تبریز به نمایش بگذارد.

بلانتون در غرفه 169 سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز حضور دارد و بازدیدکنندگان می توانند از 8 الی 11 شهریور (ساعت 17 تا 22) از غرفه این شرکت بازدید کنند.

بلانتون یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که تنوع محصولات بالایی دارد و بعد از حضور پر رنگ در نمایشگاه لوازم خانگی تهران، این بار قصد دارد محصولات خود را در شهر تبریز به نمایش ببلانتون در غرفه 169 سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز حضور دارد و بازدیدکنندگان می توانند از 8 الی 11 شهریور (ساعت 17 تا 22) از غرفه این شرکت بازدید کنند.بلانتون یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که تنوع محصولات بالایی دارد و بعد از حضور پر رنگ در نمایشگاه لوازم خانگی تهران، این بار قصد دارد محصولات خود را در شهر تبریز به نمایش بگذارد.

بلانتون در غرفه 169 سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز حضور دارد و بازدیدکنندگان می توانند از 8 الی 11 شهریور (ساعت 17 تا 22) از غرفه این شرکت بازدید کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2487
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه