راه اندازی فاز جدید خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما به مناسبت دهه فجر

فاز جدید خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما به مناسبت دهه فجر در 15 بهمن ماه 1402راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «هومچی نیوز»،  فاز جدید خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما به مناسبت دهه فجر در روز یکشنبه 15 بهمن ماه 1402 با حضور معاون معدن وزارت صمت، مدیرکل سازمان صمت، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان قم، مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما و مسئولان اجرایی قم افتتاح شد.

پاکشوما در سال 1399 به عنوان یکی از صادرکننده های نمونه در کشور انتخاب شد و با توسعه خط تولید خود، به بزرگترین کارخانه خاورمیانه تبدیل خواهد شد. این برند لوازم خانگی در حال حاضر یکی از بازیگران اصلی بازار لوازم خانگی است و به دنبال بالا بردن سرعت تولید و در نهایت توسعه صادرات به کشورهای دیگر است.
راه اندازی فاز جدید خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما به مناسبت دهه فجر
 خط تولید قطعات پلاستیکی پاکشوما در راستای تسریع فرآیند تولید، بهبود کیفیت و کسب سهم بیشتر در بازار ایران و البته جهان راه اندازی شده و با به کارگیری 250 نیروی مستقیم، می تواند به توسعه اشتغالزایی کمک کند.
براساس اعلام گروه صنعتی پاکشوما، خط تزریق و تولید قطعات و پلاستیک در زمینی به مساحت 53 هزار متر مربع و ظرفیت تولید 200 تا 220 هزار عدد قطعه محصول رسما آغاز به کار کرد. این خط به بیش از 67 دستگاه تزریق پلاستیک از 90 الی 1800 تن مجهز شده  که به صورت روزانه و در سه شیفت کاری بیش از 220 هزار قطعه پلاستیکی تولید می‌کنند.
تمامی قطعات تولید شده در سه دسته مواد اولیه PE، PP و ABS قرار می گیرند که نقش مهمی را در ساخت محصولات پاکشوما دارد.

پاکشوما با به کارگیری تکنولوژی بالا و نیروی متخصص خود موفق شده تا در این کارخانه بخش‌های تولیدی متعددی را برای ساخت قطعات مختلف سبد محصولات پاکشوما راه اندازی کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2670
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه