نکاتی که باید هنگام خرید سرویس آشپزخانه بدانید!

سرویس آشپزخانه یکی از وسایل ضروری جهیزیه و هر آشپزخانه ای است.در این بخش قصد داریم تا نکاتی را مطرح کنیم که راحت تر بتوانید مدل مورد نظر خود را پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری«هومچی نیوز»،  سرویس آشپزخانه یکی از وسایل ضروری جهیزیه و هر آشپزخانه ای است که نقش اساسی را در ساماندهی کابینت ها ایفا می کند زیرا انوا حبوبات، ادویه، شکر و … را می توان در این بانکه ها قرار دارد و به راحتی به هر کدام دسترسی داشت. امروزه این بانکه ها با طراحی جالب و شیک روانه بازار می شوند که می تواند در زیبایی آشپرخانه نیز تاثیر گذار باشد.به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا نکاتی را مطرح کنیم که راحت تر بتوانید مدل مورد نظر خود را پیدا کند.

آشپزخانه

 سطل برنج، سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، سطل زباله و … از جمله وسایلی است که در لیست سرویس آشپرخانه قرار می گیرد البته برخی از ست ها تمامی موارد ذکر شده را ندارد و برخی دیگر از اجزای بیشتری مانند ترازو، ظرفی برای نگهداری نان و … برخوردار هستند.

ست های آشپرخانه با جنس و مدل های مختلفی روانه بازار می شود که پیشنهاد می شود هنگام خرید با یک فرد آشنا و با تجربه به خرید بروید که بتواند مدل با کیفیت و  مناسب را تشخیص دهد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که ست های با تجهیزات بیشتر قیمت بالاتری دارند در نهایت اگر به تمامی وسایل احتیاج ندارید می توان به سراغ های مدل هایی با اقلام  کمتر بروید.

هماهنگی و ست بودن مدل و رنگ های این سرویس ها با آشپرخانه یکی از مواردی است که حتما به هنگام خرید توجه کنید. زیرا می تواند یکی از المان های دکوراسیون در آشپرخانه شما تلقی شود.

پیش از خرید حتما از سالم بودن تمامی اقلام مطمئن شوید و هر کدام را به طور کامل بررسی کنید. خرید سرویس هایی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند خیال شما را بابت سالم بودن کالا راحت کند.

اثر انگشت و دست بر روی برخی از این تجهیزات باقی می ماند که در صورت حساس بودن وسایلی را خریداری کنید که جای انگشت بر روی آن ها نمی ماند و تمیز کردن آن ها آسان تر است. هنگام خرید مدل هایی با جنس استیل توجه کنید که ضد زنگ بوده و یا درصورت انتخاب مدل پلاستیکی از نوع مقاوم آن انتخاب کنید.

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی یکی از مزیت های این وسایل خانگی تلقی می شود که به هنگام خرید این نکته را فراموش نکنید. همان طور که می دانید این وسایل برای حبوبات استفاده می شوند پس توجه کنید که وزن سبکی داشته باشند و درب آن به راحتی باز شود.

اگر به دنبال خرید ست های چندپارچه هستید حتما قبل از خرید کفگیر و مقاله را با هر دو  دست بگیرید تا از سبکی و راحت بودن کار با آنها مطمئن شوید. همچنین جنس دسته باید نسوز و عایق حرارتی داشته باشد.

اگر در تکاپوی تهیه یک سرویس آشپرخانه هستید و اطلاعاتی کافی در مورد مدل های این تجهیزات ندارید می توانید وارد این لینک شده و با تمامی نکات خرید این وسایل آشنا شوید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=196
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه