رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد:

هیچگونه کاهش قیمتی در بازار لوازم خانگی داخلی رخ نداده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: دستورالعملی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی از طرف سازمان صمت برای ما ارسال نشده و در بازار لوازم خانگی داخلی هیچگونه کاهش قیمتی رخ نداده است.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»،  رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: دستورالعملی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی  از طرف سازمان صمت برای ما ارسال نشده و در بازار لوازم خانگی داخلی هیچگونه کاهش قیمتی رخ نداده است.

رضا رزقیان مقدم در رابطه با قیمت لوازم خانگی اظهار کرد: دستورالعملی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی از طرف سازمان صمت برای ما ارسال نشده و در بازار لوازم خانگی داخلی هیچگونه کاهش قیمتی رخ نداده است. تا پایان سال نیز حق هیچگونه افزایش قیمتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مواد اولیه مانند ورق، مس و آهن به ارز وابستگی دارند تا زمانی که قیمت  ارز ثابت نشود، در بازار لوازم خانگی هیچگونه کاهش قیمتی صورت نمی‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد افزود: سازمان صمت نیز اعلام کرده است که تا پایان سال هیچ شرکتی حق افزایش قیمت را ندارد.

رزقیان عنوان کرد: در حال حاضر بازار لوازم خانگی سنگین و راکد است. همکاران ما به دلیل تعهداتی که به شرکت‌ها دارند، جنس را با ۲ الی ۳ درصد قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنند. همچنین بازار لوازم خانگی آرام است و هیچگونه افزایش قیمتی وجود ندارد. در رابطه با کالا نیز با کمبودی مواجه نیستیم.

وی تاکید کرد: مردم باید کالاها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده که دارای ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر و کد شناسایی کالا داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در خصوص هزینه‌های تولید بیان کرد: در حال حاضر هزینه‌های تولید افزایشی نداشته است. در سال آینده به دلیل افزایش هزینه دستمزد، کرایه حمل و نقل و بیمه‌ قیمت‌ها آنالیز خواهد شد./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=699
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه