مزایای پنکه دیجیتال بلانتون نسبت به پنکه های معمولی

پنکه دیجیتال بلانتون یکی از مدل های جدید و مدرن بازار است که به جای استفاده از موتورهای الکتریکی سنتی، از موتور الکترونیکی بهره می برد.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، فصل گرما فرارسیده و بسیاری از افراد در تکاپوی خرید لوازم خنک کننده برای محیط خانه و یا محل کار خود هستند. پنکه یکی از محصولاتی است که به دلیل صرفه جویی در انرژی و همچنین عرضه مدل های متنوع و با امکانات بالا در سال های اخیر، مورد توجه قرار گرفته است. در این بخش به معرفی و بررسی یکی از مدل های به روز بازار یعنی پنکه دیجیتال بلانتون مدل BCR-SF2101 پرداخته ایم.

پنکه دیجیتال چیست؟

پنکه های دیجیتال یکی از مدل های جدید پنکه در بازار است که به جای استفاده از موتورهای الکتریکی سنتی، از موتورهای الکترونیکی استفاده می‌کنند. در این مدل ها از دو فناوری دیجیتال و الکترونیک برای خنک کردن محیط بهره می برند که سیگنال‌های دیجیتال وظیفه کنترل پنکه را بر عهده دارند. مدل های دیجیتال دارای امکانات به روزی مانند صفحه نمایش LCD یا LED، کنترل از راه دور و قابلیت‌های کنترل هوشمند هستند  که امکان کنترل دقیق دما را فراهم کرده اند.

مزایای پنکه دیجیتال بلانتون چیست؟

 

بلانتون یکی از شرکت هایی است که در زمینه  تولید پنکه به ویژه مدل های دیجیتال عملکرد خوبی داشته و مدل BCR-SF2101 ضمن برخورداری از امکانات مدرن، دارای طراحی زیبا و متناسب با دکوراسیون خانه های امروزی است. پنکه دیجیتال بلانتون در دو رنگ کرومی و مسی موجود است و حتی می تواند به یک المان زیبایی در دکوراسیون تبدیل شد. در ادامه به مهمترین مزیت های مدل بلانتون می پردازیم.

  • صفحه نمایش ال سی دی و ال ای دی: پنکه های دیجیتال به ویژه نسخه تولیدی بلانتون برای کنترل دما و تغییر در تنظیمات دارای یک صفحه نمایش LCD و یا LED هستند.
  • کنترل دقیق دما: در مدل های قدیمی امکان کنترل دقیق دما وجود ندارد اما در نسخه دیجیتال بلانتون به راحتی می توانید سرعت باد یا حالت های طبیعی، خواب و … تنظیم کنید.
  • طراحی مدرن و به روز: همان طور که گفته شد، مدل بلانتون به دلیل وجود صفحه نمایش و ظاهری مدرن برای استفاده در خانه های امروزی ایده آل است.
  • کنترل از راه دور: افراد معمولا پنکه را در مکانی دور تر از خود قرار می دهند، به همین دلیل کنترل از راه دور مهمترین مزیت این نوع پنکه ها به شمار می رود. به راحتی می توانید با کنترل تعبیه شده تنظیمات را از راه دور انجام دهید.
  • صرفه جویی در انرژی: پنکه بلانتون به دلیل استفاده از موتور الکترونیکی به جای نسخه های سنتی، مصرف انرژی پایین تری دارد و می تواند هزینه های مربوط به قبض برق را پایین بیارد.
  • قابلیت های هوشمند: کنترل خودکار دما براساس شرایط محیط یکی از دیگر مزیت هایی است که به سادگی نمی توان از آن عبور کرد.

مشخصات پنکه دیجیتال بلانتون مدل BCR-SF2101

بلانتون یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور است که محصولاتی مانند یخچال فریزر، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، هواپز، تصفیه هوا، پنکه، کولر گازی و … تولید می کند و یکی از معدود شرکت هایی است که تنوع محصولات بالایی دارد. پنکه دیجیتال بلانتون مدل BCR-SF2101  یکی از تولیدات به روز این برند به شمار می رود که دو مورد طراحی شیک و امکانات جدید در آن لحاظ شده و از طرفی با 25 ماه گارانتی همتاسرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

رنگ کروم, مسی
تعداد پره 5 پره
تنظیمات سرعت 3 حالت
قابلیت تنظیم ارتفاع دارد
ابعاد فن 18 فوت
توان مصرفی 55-60 وات
تایمر تایمر 12 ساعته
جنس بدنه تمام فلزی
نمایشگر LED, پنل لمسی
قیمت 4.900000 تومان

/ال کا ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2875
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه