کاربرد برنامه نیم شور در ماشین ظرفشویی بلانتون

یکی از برنامه های مفید و کاربردی ماشین ظرفشویی نیم شور (Half load) است که در دستگاه های تولید شده توسط برند بلانتون نیز دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، وجود ماشین ظرفشویی در هر خانه ای فرآیند شستشو در آشپزخانه را سرعت می بخشد؛ همچنین برنامه های مختلف و جدیدی که در دستگاه تعبیه شده کیفیت شستشوی ظروف را افزایش می دهد. یکی از برنامه های مفید و کاربردی ماشین ظرفشویی نیم شور (Half load) است که در دستگاه های تولید شده توسط برند بلانتون نیز دیده می شود. اگر کاربرد برنامه نیم شور در ماشین ظرفشویی بلانتون را نمی دانید؛ پیشنهاد می شود ادامه این مطلب را دنبال کنید.

زمانی که قصد شستشو ظروفی کمتر از حد ظرفیت دستگاه را دارید، برنامه نیم شور به کمک شما می آید. فعال کردن این گزینه هنگام شستن ظروف با مقادیر کم علاوه بر صرفه جویی در زمان، بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. برای استفاده از این برنامه تنها لازم است ظروف خود را در سبد پایینی دستگاه قرار داده، سپس دکمه Half load را لمس کنید تا ماشین ظرفشویی فعالیت خود را آغاز کند.

مزایای برنامه نیم شور در ماشین ظرفشویی بلانتون 

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از برنامه نیم شور، فشار وارد شده بر قسمت های داخلی ماشین ظرفشویی کمتر می شود، بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این برنامه برای شستشوی ظروف استفاده کنند. از مزایای برنامه نیم شور در ماشین ظرفشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در مصرف آب و انرژی
  • صرفه جویی در زمان
  • عملکرد بالا

توصیه می شود، هنگام استفاده از برنامه نیم شور یا همان Half load به جای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل استفاده کنید چون یک قرص کامل برای شستشوی تمام ظرفیت ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده است و با به کار بردن ژل می توانید مقدار ماده شوینده مناسب را خودتان تعیین کنید.

مشخصات ماشین ظرفشویی بلانتون مدل BBT-DW1522

ماشین ظرفشویی بلانتون مدل DW1407 با ظرفیت 15 نفره و در دو رنگ سفید و استیل به بازار عرضه می شود و علاوه بر قابلیت نیم شور دارای 7 برنامه شستشو و 4 عملکرد اضافی به همراه قابلیت تاخیر زمانی است. این محصول مجهز به قفل کودک و همچنین درب بازشو خودکار می باشد. مشخصات ماشین ظرفشویی بلانتون مدل BBT-DW1522 به طور کلی در جدول زیر گردآوری شده است:/ال کا ایران

ابعاد 60 × 84.5 × 60 سانتیمتر
گارانتی 24 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
رنگ استیل, سفید
ظرفیت 15 نفره
نمایشگر LED
توان مصرفی 1760-2100 وات
ولتاژ 220-240 ولت
تعداد برنامه 8
تعداد سبد 4 سبد
تاخیر زمانی قابلیت تاخیر زمانی از 1 تا 24 ساعت
میزان مصرف برق 849 وات
میزان مصرف آب 11 لیتر
سایر مشخصات 4 عملکرد اضافی, سبد آسانسوری

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2717
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه