تنفس هوای تمیز با تصفیه هوای بلانتون

جلوگیری از پیامدهای آلودگی هوا با تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 به دلیل قابلیت یون ساز و فیلتر کربن فعال امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، خطر ابتلا به بیماری های مختلف از جمله سرطان، بیماری های تنفسی، خود ایمنی و … با افزایش آلودگی هوا تشدید می شود و با توجه به این که در کلان شهرها با آلودگی شدید هوا، مواجه هستیم، مطمئنا باید برای جلوگیری از پیامدهای آن باید دست به کار شویم، یکی از روش های مقابله با این معضل دائمی، خرید دستگاه تصفیه هوا است. سیستم تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 با قابلیت یون ساز عرضه می شود و براساس تحقیقات منتشر شده، یون های منفی در از بین بردن آلودگی هوا و پاک سازی محیط نقش به سزایی دارند اما چگونه یون های منفی می توانند آلودگی هوا را از بین ببرند؟

عملکرد یون ساز تصفیه هوا بلانتون در ازبین بردن آلودگی هوا

تنفس هوای تمیز با تصفیه هوای بلانتون

اکثر آلایندگی های موجود در هوا به صورت مثبت باردار هستند و یون منفی به صورت منفی بادار است.  در نتیجه قابلیت  یون ساز در سیستم تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 یون‌های منفی آزاد می‌کند تا به ذرات معلق در هوا بچسبد. این یون‌ها پس از چسبیدن به ذرات معلق، آن ها را باردار کرده و باعث چسبیدن آن‌ها به سطوح مجاور می‌ شود. شاید برای شما هم پیش آمده که در کنار آبشار و یا کوه ها احساس بهتری داشته باشید، در واقع در این مکان ها تجمع یون های منفی بیداد می کند و به همین دلیل خبری از آلایندها و ذرات معلق هوا نیست. استفاده از سیستم تصفیه هوا با قابلیت یون ساز در خانه می تواند تا حدودی شرایط مشابه به آن را ایجاد کند.

حذف آلاینده های شیمیایی با فیلتر کربن تصفیه هوا بلانتون

کربن اکتیو یا همان کربن فعال به صورت فیلتر در تصفیه هوای بلانتون قرار گرفته است. این فیلتر می تواند تاثر به سزایی در حذف آلاینده های شیمایی و بو داشته باشد. جالب است بدانید که کربن فعال از گذشته تا به امروز به دلیل برخورداری از خواص دارویی شهرت دارد و به همین در دستگاه تصفیه هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر بخواهیم جزییات بیشتری ارائه دهیم، کربن فعال بازمانده واکنش های شیمیایی و بسیاری از گاز های آلاینده محیط نظیر No، No2 ،Co ،Co2 و همچنین VOC (ترکیبات آلی فرار) بنزن، رادون، فرمالدئید و غیره را جذب می کند. سرب و So2 (اکسید گوگرد) نیز توسط کربن اکتیو از هوا حذف می شود.

چگونه فیلتر هپا به تصفیه هوا کمک می کند؟

فیلترهای هپا (HEPA) برای حذف ذرات آلاینده زیان بار معلق در هوا تا بیش از 97 درصد در فضاهای داخلی کاربرد دارند. در واقع میزان هوای سالم خروجی از دستگاه با فیلتر هپا ارتباط مستقیم دارد. فیلتر هپا از درهم تنیده شدن و فشرده شدن الیاف های فایبرگلاس، پوشال، حصیر، پنبه و … ساخته می شود و برای نخسین بار در سال 1950 میلادی برای مصارف نظامی مورد استفاده قرار گرفت.

مشخصات تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200

تنفس هوای تمیز با تصفیه هوای بلانتون

تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 با توان مصرفی 44 وات و همچنین پنل لمسی عرضه می شود که دارای صدایی کمتر از 53 دسی بل است.از دیگر امکانات این مدل می توان به سنسور گرد و غبار، فیلتر HEPA، یون ساز، سنسور هشدار تعویض فیلتر و … اشاره کرد.

توان مصرفی 44وات
ابعاد 597×285×310 میلی متر
میزان صدا کمتر از 53 دسی بل
ظرفیت تصفیه 630 متر مکعب
تعداد سرعت فن 4
سنسور هشدار زمان تعویض فیلتر دارد
پنل لمسی دارد
فیلتر HEPA دارد
سنسور گرد و غبار دارد
فیلتر کربن دارد
یون ساز دارد

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2600
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه