با خرید محصولات بلانتون 5 درصد تخفیف بهاری بگیرید

این برند به تازگی از طرح جدیدی با عنوان؛ با خرید محصولات بلانتون 5 درصد تخفیف بهاری بگیرید؛ رونمایی کرده که در ادامه به توضیحات و شرایط شرکت در این طرح می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، برند تازه تاسیس بلانتون که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد، همواره با تخفیف و هدایای متنوع از مشتریان خود استقبال کرده است. بلانتون از جمله برندهایی است که در سبد محصولات خود انواع کالاهای خانگی بزرگ و کوچک دیده می شود؛ محصولات این برند توسط شرکت همتا صنعت به بازار عرضه و نمایندگی آن برعهده شرکت همتا صنعت می باشد. این برند به تازگی از طرح جدیدی با عنوان؛ با خرید محصولات بلانتون 5 درصد تخفیف بهاری بگیرید؛ رونمایی کرده که در ادامه به توضیحات و شرایط شرکت در این طرح می پردازیم.

شرکت بلانتون برای خریدهایی که در سه ماهه اول سال صورت می گیرد، تخفیف 5 درصدی در نظر گرفته است. این تخفیف شامل محصولات لوازم خانگی از جمله برودتی، صوتی و تصویری ،تهویه مطبوع و لوازم برقی می شود البته در صورتی که تا سقف حداقل 20 میلیون کالاهای کوچک محصولات بلانتون را خریداری کنید؛ از این تخفیف بهره مند می شوید.

شرایط استفاده از 5 درصد تخفیف بهاره

شرکت بلانتون این تخفیف را با همکاری اسنپ پی انجام می دهد. برای استفاده از تخفیف 5 درصدی بلانتون ابتدا باید وارد سایت blanton.store شوید سپس کالای مورد نظر را انتخاب کنید  البته به ان نکته توجه داشته باشید که این تخفیف به غیر از محصولات صوتی و تصویری ،تهویه مطبوع و لوازم برقی و … تنها شامل کالاهای کوچک تا 20 میلیون تومان است. برای استفاده از این تخفیف بلانتون حتما پرداخت را از درگاه اسنپ پی انجام دهید./ال کا ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2816
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه