وزیر صمت:

تبلیغات غیر فنی در حوزه لوازم خانگی زیاد شده است

وزیر صمت در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: امروزه تبلیغات غیر فنی در حوزه لوازم خانگی زیاد شده است و مردم نباید فریب تبلیغات غیر فنی را بخورند.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، امروز چهارشنبه 9 اسفند 1402 عباس علی آبادی؛ وزیر صمت در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: لوازم خانگی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و بهترین موقع است که بتوانیم تعادل بازار را به صورت طبیعی حفظ کنیم.

وزیر صمت در پاسخ به سوال در مورد اینکه چرا آزاد سازی واردات آیفون انجام نمی شود تا دیگر شاهد کلاه برداری هایی از جمله کوروش کمپانی نباشیم، گفت: ما در تلاش هستیم که نظام تجارت سازماندهی شود و بازار به شرایط طبیعی برگردد.

علی آبادی در ادامه صحبتشان در مورد واردات لوازم خانگی افزودند: از آنجایی که امروزه تبلیغات غیر فنی در حوزه لوازم خانگی زیاد شده است مردم نباید فریب تبلیغات غیر فنی را بخورند، زیرا علاوه بر اینکه لوازم خانگی در شرایط مطلوبی قرار دارد، بلکه تولیدکنندگان خوبی هم داریم. تقلب در بازار زیاد است که عمدتا توسط واردکنندگان انجام می شود. یعنی با تبلیغات تقلبی، یک محصول بی کیفیت را به جای محصول با کیفیت معرفی می کنند. که در این مورد ما در حال نظارت و جلوگیری هستیم.

وزیر صمت درباره سفرش به ابوظبی برای شرکت در اجلاس .W.T.O توضیح داد: ما در این اجلاس با وزرای کشورهای مختلف، مقامات اماراتی و مسئولین خود .W.T.O صحبت کردیم. یکی از عامل های مهم و زیرساختی که باید در وزارتخانه انجام شود، قاعده‌مند کردن نظام تجارت ما و همساز کردن آن با نظام تجارت جهانی است./ال کا ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2711
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه