پاکشوما 49 ساله شد

شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما به مناسبت ۴۹مین سالروز تاسیس خود از طرح‌های سرمایه گذاری جدید در صنعت لوازم خانگی ایران رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «هومچی نیوز»، شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما به مناسبت ۴۹مین سالروز تاسیس خود از طرح‌های سرمایه گذاری جدید در صنعت لوازم خانگی ایران رونمایی کرد.

شرکت پاکشوما روز 17 اردیبهشت را به عنوان “روز پاکشوما” در تقویم داخلی خود ثبت کرده است و در این روز خطوط جدید تولیدی خود را افتتاح کرد.

در طی نشست خبری با اصحاب رسانه در این روز، شرکت پاکشوما از افتتاح و راه اندازی بزرگترین خط تولیدی یخچال در ایران و خاورمیانه به طول یک کیلومتر و با ظرفیت تولید نیم میلیون دستگاه یخچال در سال خبر داد. با راه اندازی خط جدید یخچال پاکشوما به زودی این شرکت مدل های متنوع‌تر و به‌روز یخچال را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

شرکت پاکشوما با هدف توسعه بازارهای داخلی و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه و آفریقا و تبدیل شدن به یک برند معتبر بین المللی در عرصه محصولات لوازم خانگی در سالروز تاسیس خود بزرگترین خط رنگ لوازم خانگی خاورمیانه را نیز افتتاح نمود.

خط رنگ جدید پاکشوما با استفاده از تکنولوژی‌های مواد نانو به دوام و تثبیت رنگ محصولات و جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی بدنه محصولات کمک کرده است.

شرکت پاکشوما علاوه بر موارد گفته شده، امروز از اولین خط تولید سبد ظرفشویی رونمایی کرد. سبد ظرفشویی با توجه به پیچیدگی‌‌های بالای تولید که به دلیل شامل بودن حدود ۳۰۰ قطعه مختلف با سایزهای متفاوت که می‌بایست بیش از ۵۰۰ نقطه جوش و اتصال داشته باشد تا این تاریخ از طرف شرکت‌های خارجی تامین شده است که با توجه به افتتاح این خط و داخلی‌‌سازی این بخش مهم دیگر نیازی به واردات آن نمی‌باشد.

شرکت پاکشوما جهت دستیابی به تکنولوژی‌های به‌روز دنیا در صنعت لوازم خانگی با همکاری شرکت‌های بین‌المللی ایتالیایی، آلمانی، دانمارکی و چینی در کنار تامین‌کنندگان بزرگ ایرانی استفاده نموده است.

خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2819
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه