شرکت تولید کننده لوازم خانگی بلانتون:

آغاز طرح هدیه 5سالگی بلانتون 150 میلیون تومان

در طرح هدیه 5 سالگی بلانتون 150 میلیون لوازم خانگی بخرید و 50 میلیون تخفیف بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی بلانتون به مناسبت آغاز 5 سالگی فعالیت خود از ارائه هدیه ویژه برای زوج های جوان خبر داده است که به ازای خرید 150 میلیون تومان از محصولات بلانتون، می توانند 50 میلیون تومان تخفیف بگیرند و تنها 100 میلیون تومان پرداخت کنند.

طرح هدیه 5سالگی بلانتون از 25 آذر ماه آغاز شده و تا 30 آذرماه 1402 ادامه دارد و در واقع به زوج های جوانی اختصاص داده شده که در تدارک خرید جهیزیه و شروع زندگی مشترکشان هستند. با توجه به این که تنوع محصولات خانگی بلانتون بسیار بالا است و اکثر محصولات نظیر یخچال فریزر، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی، لوازم برقی کوچک و … را شامل می شود، دست مشتری برای انتخاب باز است.

مراحل شرکت در طرح هدیه 5سالگی بلانتون

یکی دیگر از مزیت های این طرح هدیه 5 سالگی بلانتون، ارسال رایگان محصولات طی تنها 7 روزکاری پس از خرید است. بعد از این که خرید خود را از فروشگاه آنلاین بلانتون انجام دادید، تخفیف 50 میلیون تومانی به صورت خودکار بر روی فیش شما اعمال می شود.

  1. ابتدا به وب سایت فروشگاه آنلاین بلانتون به آدرس https://blanton.store/ مراجعه کنید.
  2.  از 100 تا 150 میلیون تومان خرید خود را انجام دهید.
  3. تخفیف به صورت خودکار در صفحه ی پرداخت برای شما اعمال می گردد.
  4. کالا طی مدت زمان 7 روز کاری به صورت رایگان درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

چگونه از تخفیف 50 میلیون تومانی استفاده کنم؟

تخفیف 50 میلیون تومانی در صورتی برای مشتری اعمال می شود که فرد 150 میلیون تومان خرید نقدی انجام دهند، به عبارت دیگر با خرید 150 میلیون تومان لوازم خانگی می توانید 50 میلیون تخفیف بگیرید و تنها 100 میلیون تومان پرداخت می کنید. در صورتی که خرید شما کمتر از 150 میلیون تومان باشد و به عنوان مثال، 120 میلیون تومان از وب سایت بلانتون خریداری کنید، تنها 20 میلیون تومان تخفیف میگیرید و 100 میلیون تومان باید پرداخت کنید.

این طرح برای زوج های جوان ایده آل بوده و با پرداخت تنها 100 میلیون تومان می توانند کالای اصلی جهیزیه را خریداری کنند. این طرح در راستای تسهیل ازدواج راه اندازی شده و به همین دلیل توصیه می شود افرادی که نیازی به این کالاها ندارند، خرید خود را به زمان دیگری موکول کنند زیرا تعداد کالاهای این طرح محدود بوده و بیشتر برای خانواده هایی است که در تدارک خرید جهیزیه هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2595
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه