دو واحد تولید لوازم خانگی در بانه به بهره‌برداری رسید

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یک پروژه صنعتی در زمینی به مساحت ۲۸۶۰ مترمربع و زیربنای ۱۴۹۰ مترمربع ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، بختیار خلیقی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم افتتاح دو واحد صنعتی در بانه که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در این واحد صنعتی انواع لوازم برقی تولید می‌شود و برای ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است. در یک واحد تولیدی دیگر ۹ قلم لوازم خانگی تولید می‌شود و برای ۲۳ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

واحد تولیدی لوازم خانگی در زمینی به مساحت ۱۴۳۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع احداث شده است و سالانه ۲۴ هزار قلم انواع لوازم خانگی تولید می‌کند. برای این واحد ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه مخابرات در بانه

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر در شهرستان بانه ۱۲ پروژه مخابراتی به بهره‌برداری رسید.

رییس شرکت مخابرات کردستان در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی شهرستان بانه، گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

آزاد حکمت افزود: این پروژه‌ها شامل توسعه IDSL به میزان ۳۲ پورت در روستای خوری‌آباد، توسعه سویچ و IDSL به میزان ۱۲۸ پورت کافو نوری ۲۴ کیمایل بانه، راه‌اندازی تکنولوژی ۴G باند ۱۸۰۰ در سایت مرکز مخابراتی ننور، نصب و راه‌اندازی TD_LTE در هفت نقطه، واگذاری FTTH در شهرک صنعتی رشید قلعه و محله خدری بانه است.

بهره‌برداری از ۲۵ پروژه گازرسانی در بانه

مدیرعامل شرکت گازرسانی کردستان گفت: به‌مناسب دهه فجر ۲۵ پروژه گازرسانی در شهرستان بانه به بهره‌برداری می رسد.

احمد فعله‌گری همزمان با پنجمین روز دهه فجر در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی، اظهار کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌های بانه اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها ۳۰۳ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۱۲ روستا، ۹ کوخ و چهار واحد صنعتی و تولیدی است.

فعله‌گری با اشاره به پایان گازرسانی در بانه، گفت: ۱۹۱ روستا و ۱۰۰ کوخ از نعمت گاز بهره‌مند شدند./فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2684
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه