مزایای پختن غذا در هواپز بلانتون چیست؟

هواپز یکی از جدیدترین ابزارهای پخت و پز است که به تازگی ترند شده و بسیاری از افراد به دنبال تهیه غذاهای مختلف با این دستگاه هستند اما چرا این وسیله انقدر محبوب شده است؟

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، هواپز یکی از جدیدترین ابزارهای پخت و پز است که به تازگی ترند شده و بسیاری از افراد به دنبال تهیه غذاهای مختلف با این دستگاه هستند اما چرا این وسیله انقدر محبوب شده است؟ در این بخش با معرفی مزایای پختن غذا در هواپز بلانتون به شما خواهیم گفت که آیا هواپز ارزش خرید دارد یا نه؟

هواپز چگونه کار می کند؟

هواپز مجهز به یک سبد برای نگهداری غذا و همچنین یک سیم پیچ حرارتی است که با گردش هوای گرم در اطراف باعث پخت بهتر و سریع تر غذا می شود. برخی از مدل های بازار مانند بلانتون دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتالی هستند که امکان دسترسی راحت به تنظیمات و پخت انواع غذا مانند مرغ، ماهی، سیب زمینی و …. را فراهم می کنند.

هواپز بلانتون چه مزایایی دارد؟

هواپز بلانتون دارای مزایای زیادی است که آشپزی را برای همه افراد جذاب و راحت کرده است. از مهمترین مزیت های دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، پخت سریع و تهیه غذای سالم اشاره کرد. در هواپز نیازی به روغن ندارید و از طرفی تمامی قسمت های غذا به طور یکنواخت پخته می شود. در نتیجه غذاهای آماده شده با هواپز سالم تر بوده و به عبارت دیگر می تواند یک جایگزین مناسب برای غذاهای سرخ کردنی باشد. این دستگاه سرعت بالایی در پخت دارد و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

شستشوی راحت هواپز بلانتون باعث شده تا آشپزی لذت بخش تر باشد. در این دستگاه به دلیل عدم وجود روغن، خبری از لکه های چرب نیست و از طرفی اکثر قطعات آن قابل شستشو بوده و حتی می توان در ظرفشویی قرار داد. یکی دیگر از مزیت های هواپز پخت انواع مواد غذایی است. مدل بلانتون دارای صفحه نمایشگر لمسی و تنظیمات مختلفی برا پخت مرغ، ماهی، سیب زمینی، کیک و نان، برشته کردن و حتی گرم کردن مجدد است.

وزن سبک و جابه جایی راحت را می توان در لیست مزایای پختن غذا در هواپز بلانتون قرار داد. این دستگاه وزن چندانی ندارد و به راحتی در هر فضایی می توان انواع غذا را در سریع ترین زمان ممکن تهیه و آماده کرد.

مشخصات هواپز بلانتون مدل BCR-AF2302

هواپز بلانتون در ظرفیت 5.5 لیتر موجود است که دارای طراحی ساده و به روز بوده و در دو رنگ سیلور و مشکی روانه بازار می شود. این دستگاه به دلیل صفحه نمایشگر دیجیتال و لمسی با دکوراسیون آشپزخانه های مدرن هماهنگی دارد و به راحتی می توان تنظمیات دلخواه را انجام و غذا را اماده کرد. پخت کیک و نان، برشته کردن، گرم کردن مجدد مهمترین کاربردهای این دستگاه بوده که با قدرت 1700 واتی، عملکرد  پخت را به بهترین شکل انجام می دهد. هواپز مدل BCR-AF2302 با 25 ماه گارانتی همتاسرویس عرضه شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد./ال کا ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2869
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه