از 3 آبان 1402؛

رونمایی از محصولات بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از روز چهارشنبه (3 آبان 1402) آغاز به کار می کند و بلانتون نیز در سالن 35 این رویداد حضور دارد و قرار است جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری «هومچی نیوز»، بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از روز چهارشنبه (3 آبان 1402) آغاز به کار می کند و بلانتون نیز در سالن 35 این رویداد حضور دارد و قرار است جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارد.

بلانتون در نماییشگاه سال گذشته حضور پر رنگی داشت و  علاوه بر رونمایی از محصولات جدید، ارائه طرح های ویژه خرید اقساطی مانند تسهیلات 100 میلیونی، همتایار و طرح تعویض 100 درصد 100 روز از جمله مواردی بود که توجه بسیاری از بازدید کنندگان نمایشگاه لوازم خانگی تهران را به خود جلب کرد. به نظر می رسد امسال نیز این برند برنامه های زیادی در نظر داشته باشد و شاهد توسعه سبد محصولات این شرکت خواهیم بود.

این تولید کننده لوازم خانگی ایرانی تنوع محصولات بالایی دارد و انواع مختلفی از لوازم خانگی کوچک و بزرگ مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ساندویچ ساز، پلوپز، پنکه و … را روانه بازار می کند. تمامی تولیدات این برند دارای خدمات پس از فروش بوده و با گارانتی همتا سرویس ارائه می شود.

به گزارش ال کا ایران، حضور بلانتون در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران فرصت بررسی محصولات ساخت این شرکت را از نزدیک برای بازدیدکنندگان فراهم کرده و از طرفی نمایندگان و مغازه داران می توانند با این شرکت به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از  3 الی 6  آبان ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://homechinews.com/?p=2540
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه